Sık Sorulan Sorular
1) Kargo Takibini Nasıl Sağlarım?
Kargo firmasının tarafınıza gönderdiği sms bilgilendirmesinde yer alan gönderi numarası ile web sitesinden veya ilgili kargo sayfasından kargo hareketlerinizi takip edebilirsiniz.
2) Teslim Alınmayan Kargonun Kargo Ücretini Kim Karşılıyor?
Kapıda ödeme sözünüze istinaden çıkartılmış olan tüm siparişlerin teslim alınmaması durumunda kargo bedeli alıcıya yansıtılmaktadır. Kargo firmasının size ulaşamaması veya alıcının teslim almaktan vazgeçmesi gibi sebeplerle tarafımıza dönen tüm iade kargolar için sizinle iletişime geçilmektedir.
3) Tükenen Ürünler Tekrar Stoklara Giriyor mu?
Uyyi markası altında sizlerle buluşturduğumuz yüzlerce farklı modelde sık sık stok güncellemesi sağlanmaktadır.
4) Whatsapp ve Sosyal Medya Üzerinden Gönderdiğim Mesajlarıma Neden Geç Cevap Veriliyor?
Her iki platformda da gönderilen tüm mesajlara sırası ile dönüş sağlanmaktadır. Farklı saatlerde gönderdiğiniz mesajlar sistem tarafından yeni mesaj olarak algılandığı için sıralamanın altına düşmenize ve daha geç yanıt almanıza neden olmaktadır. En kısa sürede dönüş alabilmeniz için tüm sorularınızı detaylı şekilde ilk mesajda anlatmanızı ve yanıt almayı beklemenizi tavsiye ederiz.
5) İade ve Değişim İşlemi İçin Ne Yapmalıyım?
Siparişinizle ilgili iade veya değişim işlemi yapılmasını istemeniz durumunda Whatsapp Destek Hattımız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Whatsapp : +90 553 206 30 54
6) İade ve Değişim İçin Gönderdiğim Ürün Size Ne Zaman Ulaşır?
İade veya değişim için bize gönderdiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması 1-5 iş günü sürmektedir. Ürün tarafımıza ulaştığında sms ile bilgi mesajı gönderilmektedir.
7) Kargo Ücreti Ne Kadar?
PTT Kargo
0 TL - 1.500 TL arası siparişlerinizde: 99,99 TL
1.500 TL üzeri siparişlerinizde: Ücretsiz